lørdag den 16. januar 2010

Bøjleme idé


Asta havde børnebøjler på sin ønskeseddel til jul. Hun vokser så hurtigt ud af tøjet, og hun fik SÅ meget fint tøj i barselsgaver, det ærger mig bare at skulle pakke det væk. Så bøjlerne var tænkt til at have lidt af det aflagte tøj hængende fremme på skabslågerne i hendes værelse.
Min mor vidste ikke hvor man købte sådan nogle bøjler henne, så hun gik ind i den første og bedste børnetøjsforretning. Her solgte de disse kraftige larkerede bøjler til den nette sum af 5 kr stk. Der står, som I måske kan ane, PIPPI på dem.
Men jeg fik en idé..... :o) Hæklede små blomster, lidt tyl bag på, frem med limpistolen. Fiks og færdig. Fine børnebøjler, til næsten ingen penge :o)
Velkommen til idéen, så var der en ting mere jeg kan lave til barselsgave :o)

6 kommentarer:

  1. De er så søde og yndige !

    SvarSlet
  2. Det er simelthen en super god idé, også som gave. Jeg har gjort mange andre ting ved bøjler i tidens løb men jeg har aldrig sat (så store)blomster på dem. SUPER SMUKT.

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha´. Så kan jeg jo roligt lave flere til barselsgaver :o)

    SvarSlet
  4. Søde Lunde, du har fået en kreativ award af mig - se lige min blog :-)

    SvarSlet
  5. De er da helt vildt søde. Hvem der havde små børn igen;0)

    SvarSlet
  6. De er da også bare blevet skønne, næsten synd at hænge dem ind i et skab :) men søde det er de.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)