mandag den 15. marts 2010

Prutte-traktor bukser

Inden vi blev husejere og flyttede ud til Glapmosen, boede vi til leje i Høvdinghus, hos vores dejlige familien Christensen. Familien Christensen som er på alder med os, tæller Tante T, Far Fut, Ynglingsnaboen og Marabouhunden Gismo. Vi kendte ikke hinanden inden, men gennem de 3½ år vi boede derude, har vi udviklet et særdeles nært forhold til hinanden. Så nært, at vi betegner hinanden som vores familie :o)

Ynglingsnaboen Anders fyldte i dag 3 år. Det er helt vildt. For 3 år siden gik vi og sukkede efter at han og hans forældre skulle komme hjem fra sygehuset. Vi havde lavet storken "Georg" til at tage imod den lille familie ude ved deres indkørsel. Vi har været SÅ tæt på Anders de første 2 år af hans liv. Set ham få tænder, begynde at kravle, de første spæde skridt med gåvogn, jeg kunne blive ved. Anders har en ganske særlig plads i vores hjerter.


Jeg har udnyttet Anders´ passion for traktorer, og syet et par bukser i babyfløjl med en "Glaphus" traktor på bagen. Så nu kan Anders prutte på traktoren ;o) Jeg har så været ude at finde et par ensfarvede bluser der passer til :o)


Her får I lige et par billeder af den 1½m høje omtalte
"Georg the stork"

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogen skønne bukser og storken er da bare gennemført ;o)))

    SvarSlet
  2. Hej Julie.
    Taaaak for ros ;o)
    Ja ham Georg er vi også ganske stolte af :o) Det er så hyggeligt når husbond Keld og jeg har gang i fælles krea projekter :o) Det nyder jeg kan du tro :o)
    Kh Anette.

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)