torsdag den 22. juli 2010

Når blogfæller mødes.

Joh joh Bjørn Wiinblads platter er flyttet ind i Glaphuset. Jeg er vokset op med Bjørn Wiinblad, mine forældre har de samme hængende i røde. Der er minder i de platter. Jeg synes specielt Februars "Maskerade" er SÅ fin, med de karakteristiske streger og detaljer.

Nå tilbage til overskriften :o) Platterne kommer nemlig herfra. Søde Lone solgte dem for sin søster, jeg slog til. Så i dag mødtes Lone og jeg. Det er første gang jeg er mødtes med en kreativ kvinde fra blogland, som jeg ikke har kendt i forvejen. Jeg havde helt sommerfugle i maven, da godten og jeg ventede på at Lone kom. Pludselig var hun der. Mødet var som om vi havde kendt hinanden længe. Lone er nøjagtig som det indtryk jeg havde af hende gennem blogland. Skøn smilende og glad qvinde, som jeg håber at møde igen :o)

2 kommentarer:

  1. Hej Anette..

    Tak for sidst.. Oplevelsen var gensidig.. Det er så dejligt at se den dejlige pige som skriver de sødeste kommentarer, hvor gang jeg lavet et indlæg som lige falder i din smag.. Jeg, som du, var spændt. Havde lige fortalt mig søster og Roald at det er noget sjovt noget med det blogland. Man kommer nemmelig til at bilde sig ind, at man kender hinanden.. Aldrig har man mødt hinanden, men vi følger jo med i hinandens liv og færden, ikke mindst kreative færden, som jo er en stor del af vores liv...

    At møde dig, var som forventet. Du var en kærlig pige, smilende og varm. Din lille prinsesse var jo så skøn. Hun tog mig pænt i hånden, som var det, det mest naturlige i verden..

    Sjovt med vores lille date, håber som du at det må ske igen. Snarrest til et skønt blogtræf. Måske i Aalborg...

    Held og lykke med resten af sommeren, platterne og Astas første debut med at blive passet af andre end den som gør det BEDST.... nemmerli MOR. Det skal nok gå godt...

    Kærlig hilsen

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej søde Lone.

    Hvor er du bare sød :o) Og hvor har du dog ret. Det er jo som om vi kender hinanden. Det er noget sjovt noget ;o)
    Ja Asta viste sig fra sin pæne side, da hun mødte Frederik Giraf´s mor :o) Men det kunne hun også roligt gøre, for med dit rolige og blide sind var der ingen fare på færer.
    Ja, det dagplejeri vi har i vente fylder mere og mere i mit mor hjerte, men jeg håber du får ret :o)
    Også forsat dejlig sommer til dig og Roald. Tak til din søster for en god handel :o)

    De varmeste hilsner Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)