torsdag den 4. november 2010

Elsker min Morten Kroch og hans GDS-evner.

Jeg eeeelsker min Morten Korch, alias min ægtemand og hans GDS-evner (Læs: Gør det selv) Se fx. her: Ovenfor vores trappe er et gelænder rundt. Afstanden mellem gelænderet og gulvet er lige akkurat stor nok til, at en lille godte kan mave sig igennem :o/ Hvad søren gør man ved det ??? Det vil være enormt ærgerligt, at klaske flere brædder på og dermed lukke af for lyset. Istedet køber man en stor plade plexiglas man saver til i mål og pudser, så den passer mellem brædderne på gelænderet. (Der er plexiglas i det to nederste "huller") Det er da helt vildt smart, er det ik ??? Og som I kan se, er det ikke nemt at få øje på, men det er der og det har en helt igennem uundværlig funktion :o)


Asta er fornyelig begyndt at bruge juniordyne, praktisk er det nu, at have et ekstra sæt sengetøj så man har noget at skifte med. Så jeg har syet et af bla. det fine retroblomster-stof fra Stof og Stil. Syet en fin bomuldsblonde på mellem stofferne. Jeg synes faktisk det er blevet ganske tøset forfinet ;o)

2 kommentarer:

  1. Jo det var en god idé. Og sikke fint sengetoej.Rigtigt toeset og soedt.

    SvarSlet
  2. Hej Lin.

    Tak :o) Du kan virkelig tro jeg sætter pris på min GDS-mand. Uha det er praktisk :o)

    Kh Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)