fredag den 7. december 2012

Morfar Minder #3 - Julepynt og Skoldkopper

Jeg har arvet min Morfars julepynt, det bringer minder frem :o) Flere af tingene er nogle min mor har fået i pakkekalender som barn, bla. den fine perlestjerne :o) 


Godten har fået skoldkopper, så hygge indendøre er hverdagen for hende. Hun har forelsket sig hovedkuls i den gamle klassiker "Julebal i Nisseland". Max dosis er dog 1 x dgl. Godt nok er den indbegrebet af jul i min verden, meeeeen der er dog grænser for hvor mange gange jeg orker at se den. Så tager vi et afsnit af "Alletiders Jul" der er Glaphus julekalenderen i år.



Lidt billeder af julepynt in action.
Glædelig jul derude :o)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan også kende julepynten fra dengang. Men vi kendte nu kun til en julekalender med låger i.
    Stjernerne hang også på min barndoms juletræ og fuglene med clips og strutfjer bagpå havde min moster.

    SvarSlet
  2. Arj hvor sjovt Bodil :o) Så har pynten jo trods alt nogle år på bagen når I begge kender det ;o) Jeg elsker det, julepynt med sjæl er verdens bedste :o)

    Glædelig Jul derhenne
    Kh Anette

    SvarSlet

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)