lørdag den 10. maj 2014

Farveskala til nyt Kauni sofatæppe.

Jeg ved godt jeg nok er lidt tosset, men jeg er gået igang med endnu et hæklet tæppe. Forleden så jeg en rigtig smuk farvesammensætning hos Karen i det skønne Kauni garn. Jeg har før hæklet et tæppe i Kauni det var Hjertetæppet, se det her. Jeg fik bogen herunder i fødsesldagsgave og den er virkelig et must i enhver hæklers bogsamling. Jeg har fundet et fint bølgemønster som jeg hækler tæppet i.


Det var noget af en opgave at finde de rigtige farver til tæppet, da flere af farverne var i restordre ved flere forhandlere. Jeg endte med at handle Kauni 3 forskellige steder inden jeg havde alle 6 nøgler i hus. Nu er jeg gået igang, og det bliver et rigtig fint tæppe der matcher godt til teaktræsmøblerne i vores stue :o) Og det skal selvfølgelig nok blive flashet her på bloggen når det er færdigt, jeg har ingen deadline, hækler en række histen og pisten, og en eller anden dag er det færdigt og klar til brug :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt at få en kommentar med på vejen :o)